Navigatie

Betaalmethodes

Je kunt bij ons uit verschillende betaalmethodes kiezen.

We gebruiken Klarna (klik voor meer info) als ons betaalmanagementsysteem, hier kun je zowel achteraf, als met iDeal en met creditcards betalen. Volgens ons is dit de meest gebruiksvriendelijke betaalmethode die er op de huidige markt beschikbaar is.  

Tevens bieden we PayPal als betaalmogelijkheid aan. Je betaalt hiervoor wel een extra fee, dit bedrag zie je bij je checkout onder het kopje betaalkosten. 

Wij hebben geen fysieke winkel maar wel een atelier waar je je bestelling kunt afhalen op afspraak.  Betalen gebeurt  dan (vooraf) in de online shop.

Verzenden

Vanaf €75 is de verzending binnen Nederland GRATIS!
De zending wordt vervoerd door PostNL of DHL. Deze levert de zending af van maandag t/m zaterdag.

Pakketpost naar andere landen:
Kies bij afrekenen het betreffende land. De verzendkosten worden automatisch berekend. Staat het land van je keuze er niet bij? Stuur ons dan een mail: info@rocknomads.nl

Wij streven ernaar dat een bestelling binnen Nederland binnen twee werkdagen is afgeleverd. Wanneer je echter een bestelling plaatst op een werkdag vóór 12.00 uur, dan kan je bestelling meestal de volgende dag al bezorgd worden. Bestellingen die je op zaterdag en zondag plaatst worden de maandag daarop verwerkt en verzonden. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van ons een Track & Trace code om je pakketje te kunnen volgen.

Voor België geldt een bezorgtermijn van circa 2 a 3 werkdagen.

Voor internationale bestemmingen binnen de EU geldt een bezorgtermijn van circa 3 a 4 werkdagen.

Voor internationale bestemmingen buiten de EU geldt een bezorgtermijn van tien werkdagen.

Afhalen. Wij hebben geen fysieke winkel maar wel een atelier waar je je bestelling kunt afhalen op afspraak.  Betalen gebeurt (vooraf) in de online shop.

Levertijd

Bij bestellingen op maat staat de levertijd vermeld bij het artikel. Wanneer er onverhoopt van deze levertijd moet worden afgeweken ontvang je een mail van ons. Dan kun je direct beslissen of de leverdatum voor jou nog gunstig is, en de bestelling aanpassen of annuleren. 

De levertijden van producten die op voorraad zijn staan hieronder vermeld. 

Wij streven ernaar dat een bestelling binnen Nederland binnen twee werkdagen is afgeleverd. Wanneer je echter een bestelling plaatst op een werkdag vóór 12.00 uur, dan kan je bestelling meestal de volgende dag al bezorgd worden. Bestellingen die je op zaterdag en zondag plaatst worden de maandag daarop verwerkt en verzonden. Zodra je bestelling verzonden is ontvang je van ons een Track & Trace code om je pakketje te kunnen volgen.

Voor België geldt een bezorgtermijn van circa 2 a 3 werkdagen.

Voor internationale bestemmingen binnen de EU geldt een bezorgtermijn van circa 3 a 4 werkdagen.

Voor internationale bestemmingen buiten de EU geldt een bezorgtermijn van tien werkdagen.

* Heel soms komt het voor dat een brievenbuspakje niet kan worden bezorgd, bijvoorbeeld als de brievenbus vol is of kleiner dan het standaard formaat. In dat geval komt PostNL binnen enkele dagen opnieuw langs om het pakje te overhandigen of brengen we het naar een afhaalpunt in de buurt.

Ruilen & retourneren

We hopen dat je je aankoop leuk vindt maar als je om een of andere reden niet tevreden bent, neem dan alsjeblieft zo snel mogelijk contact op.

Mocht het product niet aan de verwachtingen voldoen, dan heb je het recht om het binnen 14 dagen na levering retour te sturen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen zoals je ook in een winkel zou doen.

Uitgezonderd - Alle Moses Baskets, sale artikelen en cadeaukaarten zijn sluitend en kunnen niet worden geretourneerd

Elk artikel wordt door ons persoonlijk geïnspecteerd om kwaliteitscontrole te waarborgen, voordat je aankoop met liefde wordt ingepakt en naar je wordt verzonden.

Houd er rekening mee dat: onze producten handgemaakt worden door ambachtslieden in de heerlijke buitenlucht, dat kleine imperfecties die de functionaliteit niet beïnvloeden normaal zijn, een steek die van z’n plaats is of die niet helemaal recht is, deze producten juist echt maakt. Elk item is intrinsiek uniek door het handgemaakte karakter van het product.

Neem contact op met info@rocknomads.nl als je een item wilt retourneren of ruilen. Geef in je mail aan om welk ordernummer het gaat (je vindt dit nummer op je factuur).

De retourzending dient bij voorkeur te worden verpakt in het verpakkingsmateriaal waarin je de zending hebt ontvangen zodat de artikelen niet beschadigen, en dient compleet te zijn, dwz inclusief alle (aangehechte) accessoires en inclusief retourformulier of uitgeprinte factuur.
Wanneer een geretourneerd artikel niet aan de voorwaarden voldoet dan zullen wij contact met je opnemen; wij kunnen dan niet crediteren.
Wanneer de retourzending in goede orde is ontvangen, zullen wij deze beoordelen en verwerken.
Terugbetaling van het aankoopbedrag gebeurt binnen 5 werkdagen na ontvangst retour.

Let op: aan het retourneren zijn kosten verbonden, deze zijn voor rekening van de klant.

Het kwijtraken van een retourzending is op risico van de klant. Je kunt dus het beste je pakket retourzenden met een Track&Trace nummer zodat we te allen tijden kunnen achterhalen wat er fout is gegaan.

Je kunt het pakket retourzenden via een postkantoor. Het pakket kun je verzenden naar:

RockNomads

Marsplantsoen 1

7521 WG Enschede


2. Ruilen
Het ruilen van een artikel geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn (zie punt 1) en bestelt het gewenste artikel via de website.

© 2018 - 2019 SoulSeeds | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel